Etiketa jako součást firemního příběhu

Co říkají vaše etikety o vaší firmě? To, jak etikety vypadají a působí na zákazníka, může mít vliv na to, jak je produkt nebo obal vnímán. Etikety mohou potěšit, zaujmout pozornost nového zákazníka, zlepšit vnímání kvality výrobku, zvýšit prodej, zvýšit povědomí o značce a pomáhat při budování loajality zákazníků.

Etiketa jako součást firemního příběhu

4 kroky k úspěšnému vytvoření etikety

Postupujte podle našich jednoduchých kroků k vytvoření perfektní etikety

Choose

Vybráním vhodné etikety se zvyšuje pravděpodobnost, že výrobek bude lépe vnímán.

Eye

Vytvořte zajímavé etikety s klíčovými informacemi, které považuje zákazník za důležité.

Brain

Etikety jsou efektivnější, pokud jsou přesvědčivé a motivují k zamyšlení.

Hand

Dobře vymyšlené, navržené a umístěné etikety povzbudí zákazníka k akci.